Söndag

Kvällen igår va hur trevlig som helst, började dricka hemma hos Martina, sen avslutade vi kvällen på harrys med lite dans.
Idag mår ja dock inte lika bra som jag gjorde igår=P men jag har inte spytt och det är rätt ovanligt för att vara mig, så jag får va nöjd!

När den värsta bakfyllan hade lagt sig idag, drog jag och karln iväg för att ragga julgran, efter mycket velande och förfrusna fingrar fick han bestämma gran helt själv. Det blev en kort, tjock och fluffig gran, mycket bra jobbat.
Tyvärr så verkar jag inte tåla tjockisen utan kliar halft ihjäl mig här hemma, så ja får låta bli att kela med den och blir det inte bättre så får jag sno tillbaks min plastgran som morsan lånat och så får hon Mickes vackra gran.

Nu ska ja slänga mig i sängen! Natti.

Kommentarer
Postat av: A2

Då får vi hoppas det slutar klia för hon vill iiiiiinte bli å med sin svarta fina gran odä=)

2010-12-21 @ 22:18:40
Postat av: Angelica

Tack :)

Ja det var skjortan jag köpte.. Skitfin ju :) dock var leggingsarna skit stora i midjan :/ så idag fick hon köra med strumpbyxor :)



Puss

2010-12-22 @ 17:13:58
URL: http://angiiesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0