Snart söndag

Karln är iväg och leker med sina vänner och barnen sover som små grisar i sina sängar, så jag har passat på att kolla på filmen bröderna karlsson.
Tyckte inte den va något vidare tyvärr=/ kanske är jag som är kräsen när det gäller film?

Annars har jag inte gjort så mycket dom senaste dagarna, men tiden den springer förbi i ändå.
Tänkte försöka hinna lite mer i veckan som kommer, träffa vänner och köpa dom sista julklapparna är väl det viktigaste:)

Testade att ge Nikita & Ninja välling idag men det va inte så populärt;) Får testa vidare och hoppas på att dom börjar tycka om det.
Föresten så har Nikita börjat "krypa" lite bakåt, jag är ju stolt men kan inte låta bli att tycka det går lite för snabbt. Mina små bebisar är inte så små längre!

Nu ska ja ta kväller.
Hoppas alla andra har en trevlig lördag!
Puss

Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till Alice & Lowe

Jaa ta gärna kort! :D Jag är ute efter ett par såna där ;) men inte lätt att hitta.

2010-12-12 @ 09:31:53
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Fiii

Okej. Javisst! :)

2010-12-12 @ 16:37:46
URL: http://fiiiwiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0