Måndag

Precis kommit in efter en tur på Jysk med Joline & Angelica. Jag fick "äran" att dra Joline i pulkan, så nu är jag trött i armar och ben!

Har inte riktigt haft Tid/ork eller lust att blogga dom senaste dagarna.
Mycket jul, städ, mat och film har istället prioriterats, har även hunnit med ett träningspass framför tvn här hemma.
Fick Kinect Your shape fitness av Micke, han tyckte jag behövde börja träna. Så det tackar vi för;)
Tänkte faktiskt försöka börja träna lite framöver, måste bara fixa ett par träningskor, sen har jag 1 månads gratis träning på Atic gym här i stan som jag fick av Martina. Så nu borde jag skärpa till mig och ta mig dit.

I fredags var det julafton och den började vi hemma hos farmor, med lite släktingar och kalle anka förstås!
Eftermiddagen firade vi hos morsan, dit kom även tomten och hälsade på. Blev en trevlig dag med alldeles för mycket godis, men det gillar ju jag=P
Men nu va det visst några dagar sen det var fredag och julafton! Redan måndag, vart tar dagarna vägen?

Ikväll va tanken att vi skulle glo Narnia Prins Caspian här hemma, så att vi kan glo nya Narnia på bio någon dag i veckan. Har redan sett Prins Caspian men kommer inte ihåg något alls av filmen, så bäst att uppdatera sig lite!

Nu ska ja mixa lite bär och göra smoothis till familjen.
Ha en fortsatt bra måndag.




Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja det är skönt :)

men det finns ju typ roligare saker att göra. amen du vet, shoppa ihjäl sig typ ;)

Men välbehövligt att göra allt det där tråkiga ibland också..



Fick du tag på platen igår förresten?:)



PUSS! <3

2010-12-28 @ 21:15:14
URL: http://angiiesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0