Lucia

Tyvärr missade jag att titta på lucia firandet på tvn, får försöka komma ihåg det till nästa år;)
Hade hoppats på att motala komun hade tagit sitt förnuft till fånga och fixat luciatåg med hästar igen, men det verkar inte bli något mer sånt. Det va bättre för;)
Men i morgon får jag gå och kolla på Joline när hon är tärna på dagis, så då får jag min dos av lucia firandet. Det ska bli mysigt.

Idag har vi haft en helmysig eftermiddag hemma hos Jenny & Felicia, mina små tjejer verkade dock lite avundsjuka på Felicias hoppgunga och gåstol så nu vet ja va trollen ska få i julklapp!

Nu ska jag straxt hoppa i säng o försöka sova bort min envisna huvudvärk.
Puss




Kommentarer
Postat av: Fiii

Jag har en hoppgunga som inte används här hemma om du vill låna? men de kan vara risk för allergiska reaktioner.. den är röd ;)

kram

2010-12-15 @ 19:51:21
URL: http://fiiiwiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0