Promenad och stress

Precis avklarat 5 km promenad med morsan och Anette i fålehagen eller hur det nu stavas? kändes ordentligt i benen den här gången, så då slapp jag gnälla om att jag inte blev tillräckligt varm o allt det vanliga.
A1(morsan) och A2(Anette) kämpade på några meter bakom. Duktigt jobbat med tanke på att dom har 250 extra kg att dra på. Hmm eller va det kanske 25?





I måndags började jag min vecka utan cola, mycket jobbigt då jag är van att dricka ca 1 liter per dag och har gjort det i flera år. Jävligt hälsosamt kan jag tycka;) men helt underbart gott.
5 promenader har hunnits med den här veckan, vilket också är lite mer en vanligt.

Ja jag försöker helt enkelt att ge ett lite mer nyttigt liv en chans och så vill jag väldigt gärna gå ner resterande 9 kg som jag har kvar sen N1 och N2 låg o slappade i magen och gjorde mig till ett mer en vanligt hetsätande godismonster.
Fast på helgerna gäller givetvis inte min "diet".
Får hoppas jag klarar det här lite längre och inte ger efter på mina begär.


Förövrigt har jag inte gjort mer en vanligt, slängde fram den röda snabeldraken och sög till lägenheten lite. Vilket är en daglig ritual och det kan jag tacka mina 6 hårbollar för.

Efter det va det solning med Angelica som gällde och sen stressa hem för att träffa Joline som varit hos sin pappa.
Lika pratglad och bestämd som vanligt:) Den ungen skulle kunna prata ihjäl någon utan problem, men hellre det en att hon inte pratar alls.
Sen har jag hunnit roa mig med tvättstugan, man skulle faktiskt kunna tro att ja har minst 3 barn till, för tvätten den tar aldrig slut.

Hade tänkt att ta lite kort under dagen och slänga upp här, men när ja skulle bege mig ut såg jag att min andra hälft redan hunnit ta med sig kameran.


Slänger upp en bild där jag har en aning rundare mage en nu och såhär i efterhand tycker man att den va helt okej.




Nu ska jag ta kväller och hoppas på att slippa se True blood själv.

Puss oddää




Kommentarer
Postat av: Angelica

Bra att du tar med tanterna på en rejäl promenad. :D

Förstår att dom gick efter dock, för du sprang väl nästintill i spåret ;)



Magen är jättefin <3!



Tack för solningen!

puss

2010-08-29 @ 21:53:19
URL: http://angiiesblogg.blogg.se/
Postat av: Angelica

Sv;

nej varför då? Du får fråga om det är något som du undrar över :D

2010-08-29 @ 22:11:36
URL: http://angiiesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0