Trött


Busunge

Precis kommit in från lite lek ute på gården. Joline var nöjd och lekte massor till skillnad från mig som somnade till sittandes på stolen. Duktigt jobbat.
Typiskt att man ska vara så förbannat trött o på lite halvkasst humör när det är sol och fint väder ute.

Innan det va vi på socialkontoret och skrev på faderskapspapper. Fattar inte va dom har för system på det där jävla stället alltså. Dom ville veta födelsevikten på ungarna så att dom kunde räkna ut när dom "gjordes" och med det hade Soc räknat ut att dom blev till någon gång under 3 månaders tid och dom kunde till och med blivit till på olika månader. Det hade ju varit starkt jobbat av oss om Ninja blev till i september o Nikita i oktober.
Dom kanske borde fundera på och byta system? Eller va vet ja.

Efter det blev det att äta lunch på Svea och så nyttig som jag är numera tog jag en pizza;)
Men efter som jag tog vatten till maten, kan man ju räkna bort pizzan helt enligt mig, så det va ju kanon.

Om några timmar ska jag trotsa min trötthet och tvinga med mig mor till hagen och gå 5km, men känner jag henne rätt så kommer hon inte följa med utan en strid.
Vi får väl se vem som vinner helt enkelt!

Återkommer lite senare med bilder på dom små om jag har någon ork.




Kommentarer
Postat av: Angelica

Om ni lyckats göra Ninja & Nikita vid olika tillfällen, så är det jävligt starkt jobbat eftersom dom är enäggstvillingar! ;)

Ni borde fan få ett pris :)

Haha så idiotiskt!

Skönt att allt är gjort iaf :D



hoppas du får med anette utan strid ;)

Kram

2010-08-31 @ 16:12:44
URL: http://angiiesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0